مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-30سياسي

لزوم ورود صنایع دستی ایران به بازارهای نوین الکترونیکی


مدیر کل دفتر بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر لزوم ورود صنایع دستی به بازارهای نوین الکترونیکی، - یکی از مهمترین دغدغه ها در این بخش را خروج صنایع دستی از کالاهای زینتی به کالایی کاربردی با نوآوری براساس نیازهای روز جامعه خواند.

سیدحسین علوی امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی زیلوی برتر که در سالن طوبی میبد برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ چیزی به عنوان صنایع دستی وجود نداشته و ظهور صنایع دستی محصول انقلاب صنعتی است، به عبارتی با ورود ماشین به زندگی بشر آنچه که تل قبل از آن توسط هنرمندان برای تامین مایحتاج زندگی مردم تولید می شد، به عنوان صنایع دستی مطرح شد.

وی افزود: این روند باعث شد تا صنایع دستی از کالایی کاربردی به کالایی زینتی تبدیل شود ولی یکی از مهمترین دغدغه های ما کاربردی شدن مجدد صنایع دستی است و در مورد زیلو و دیگر صنایع دستی باید مشکل اصلی کاربردی کردن آن را بیابیم و در این راستا براساس نیازهای روز جامعه، نواوری در تولید داتشه باشیم.

علوی با تاکید بر این که بیمه فعالان و بافندگان به ویژه در مورد کارگاه های کوچک بسیار حائز اهمیت است، گفت: در بحث بازاریابی باید ورود زیلو و صنایع دستی دیگر به بازارهای نوین الکترونیکی را مورد اهتمام داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود صنایع دستی ایران به بازارهای نوین الکترونیکی

لزوم ورود صنایع دستی ایران به بازارهای نوین الکترونیکی