مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-30دانش

آغاز داوری بخش «پژوهش و زیرساخت » رویداد گام دوم دانشگاه آزاد


مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت در سطح سازمان مرکزی خبر داد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از شروع فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت در سطح سازمان مرکزی خبر داد.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا آخرین روز کاری سال 1400 واحدهای دانشگاهی فرصت داشتند اطلاعات خود را در سامانه رویداد (azadtech.

iau.

ir) ثبت کنند.

وی افزود: بر این اساس در حوزه های مختلف 8 گانه رویداد شامل کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی، دارو و تجهیزات پزشکی و فراسودمندها، محصول شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات فناورانه ، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری، فناوری آب و محیط زیست و نساجی، چرم و فناوری های مرتبط بیش از 3500 هسته پژوهشی، گروه پژوهشی، هسته آزمایشگاهی و زیر ساخت ثبت شده است.

محمدی ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات و انجام دو مرحله داوری در واحدهای دانشگاهی و استان ها، به منظور ارزیابی این اثر ها در سطح سازمان مرکزی، دو تیم داوری در دو بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز داوری بخش «پژوهش و زیرساخت » رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

آغاز داوری بخش «پژوهش و زیرساخت » رویداد گام دوم دانشگاه آزاد