مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-30سياسي

300 روستای لرستان برق رسانی شد/ تلاش برای کمترین خاموشی در 1401


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه از سال 95 تاکنون 300 روستای لرستان برق رسانی شده است، از تلاش و برنامه ریزی برای کمترین خاموشی در سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون خودنیا ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و تبادل تجربیات در حوزه فنی و مهندسی با حضور مدیران عامل، معاونین و مدیران شرکت های توزیع برق استان لرستان و همدان اظهار داشت: مهمترین و اصلی ترین موضوع این جلسه ارائه راهکارها و تبادل اطلاعات بین دو شرکت توزیع برق استان همدان و لرستان برای عبور از پیک بار سال 1401 است.

وی با اشاره به اینکه هر استانی با توجه به شرایط جغرافیایی نیازمند اقدامات مربوط به خودش است، گفت: در استان لرستان با توجه به تعداد زیاد روستاها، مهمترین مورد برق رسانی روستایی است.

300 روستای لرستان برق رسانی شدند خودنیا با بیان اینکه از سال 95 تاکنون تقریباً 300 روستای لرستان برق رسانی شده اند، یادآور شد: این میزان برق رسانی با توجه به شرایط کوهستانی و صعب العبور بودن راه های دسترسی باید گفت در سطح کشور کم نظیر بوده و در نهایت انجام این اقدام موجب رونق تولید و کشاورزی در روستاها و همچنین مهاجرت معکوس از شهر به روستا شده است.

وی با اشاره به اهمیت کاهش تلفات، گفت: با توجه به اینکه شبکه های توزیع برق استان از لحاظ ایمنی و فنی در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 روستای لرستان برق رسانی شد/ تلاش برای کمترین خاموشی در 1401

300 روستای لرستان برق رسانی شد/ تلاش برای کمترین خاموشی در 1401