مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 16:322022-03-30پزشكي

650 دانشجوی استان اصفهان در مناطق محروم 3 استان حضور دارند


مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان از حضور 650 دانشجوی استان اصفهان در مناطق محروم 3 استان کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

- سید هادی انوری مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به پیشینه فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی، گفت: طی 2 سال اخیر به واسطه شیوع بیماری کرونا، فعالیت جهادی بسیج دانشجویی سمت و سوی حوزه سلامت، کمک های مومنانه و اقداماتی در خصوص کمک به کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا داشت و فعالیت های هجرتی و سازندگی برغم تعطیل نشدن ولی کمرنگ تر شده بود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به کم رنگ شدن بیماری کرونا فرصتی در اختیار دانشجویان جهادی قرار گرفت تا در قالب اردوهای جهادی ظرفیت های خود را برای خدمت رسانی به بخش های کمتر برخوردار به کار گیرند و در واقع روند گذشته به نحوی احیا شد.

انوری اظهار کرد: در همین راستا قرارگاه جهادی دانشجویی حضرت بقیه الله (عج) سپاه استان با 2 هدف ایجاد کردن فرصت کمک به مناطق محروم و همچنین تربیت نیروی کارآمد، مومن و انقلابی و جهادی، از اول بهمن 1400 در بسیج دانشجویی استان اصفهان شکل گرفت.

مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان افزود: طی فراخوانی در جمع های دانشجویی، اقدام به جذب دانشجویان متقاضی شرکت در این اردوها شناسایی شد و طی مصاحبه با این افراد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 دانشجوی استان اصفهان در مناطق محروم 3 استان حضور دارند

650 دانشجوی استان اصفهان در مناطق محروم 3 استان حضور دارند