مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 17:172022-03-30ورزشي

نباید به خاطر قصور چند مسئول استان، فوتبال ملی دچار مشکل شود


نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به خاطر کوتاهی و قصور چند مسئول در سطح استان، فوتبال ملی ما که به جام جهانی راه پیدا کرده دچار مشکل شود.

- احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس در نیشابور گفت: نباید به خاطر کوتاهی و قصور چند مسئول در سطح استان، فوتبال ملی ما که به جام جهانی راه پیدا کرده دچار مشکل شود.

وی افزود: برگزاری مسابقه ای در سطح ملی، تدبیر و کارآمدی استاندار استان خراسان رضوی را می طلبید.

اتفاقات ناخوشایند و ناگواری که برای بانوان تماشاگر بازی ایران و لبنان در ورزشگاه مشهد رخ داد زیبنده و قابل قبول برای شهر مشهد و استان خراسان رضوی نبود.

ارکانی خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که با توجه به شرایط خاص مذهبی و فرهنگی شهر مشهد، چه مرجعی اجازه برگزاری این بازی در مشهد را داد و اگر اجازه تماشای بازی به بانوان داده شد، چه اتفاقی افتاد که علیرغم قانونی بودن همه موارد و دعوت و مجوز مراجع زیربط چنین برخوردی در آستانه ورود به ورزشگاه با بانوان انجام شد؟ وی افزود: در این موارد اگر واقعا شرایط میزبانی و برگزاری منظم و دقیق این چنین بازی مهم و سرنوشت سازی که ممکن است با ابعاد بین المللی مواجه شود، در شهر مشهد فراهم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به خاطر قصور چند مسئول استان، فوتبال ملی دچار مشکل شود

نباید به خاطر قصور چند مسئول استان، فوتبال ملی دچار مشکل شود