مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 17:272022-03-30ورزشي

سوال نمایندگان از وزیر کشور در باره حواشی ورزشگاه مشهد در دستورکار قرار گرفت


عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس از ثبت سوال جمعی از نمایندگان از وزیر کشور در باره حواشی روی داده در جریان بازی فوتبال روز گذشته در مشهد خبر داد.

- محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حواشی پیش آمده در جریان بازی روز گذشته تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد، اظهار داشت: با توجه به این حواشی طرح سؤال اینجانب و جمعی از نمایندگان از وزیر کشور در خصوص علت بروز این تخلف ثبت شده و در هفته آینده تقدیم هیأت رییسه مجلس می شود.

وی افزود: هدف از طرح این سؤال از وزیر کشور این است که زمینه برای شفاف شدن مسأله و برخورد با مقصرین احتمالی و نیز جلوگیری از سوء استفاده دشمنان در آغاز سال جدید فراهم شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس تأکید کرد: صرف نظر از اینکه علت حواشی روز گذشته در جریان این بازی فوتبال چه بوده و چه توجیهی برای ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه وجود داشته، حرف اصلی ما برخورد با کسانی است که به جای آرام کردن فضا و حفظ آرامش مردم، دست به اقدامات تحریم آمیز زده اند و برای کشور هزینه درست می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال نمایندگان از وزیر کشور در باره حواشی ورزشگاه مشهد در دستورکار قرار گرفت

سوال نمایندگان از وزیر کشور در باره حواشی ورزشگاه مشهد در دستورکار قرار گرفت