مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 17:572022-03-30اقتصادي

خراسان جنوبی رتبه سوم تا پنجم تردد بین استانی را داشت


تعطیلات نوروز امسال به لحاظ تردد بین استانی در بین 31 استان کشور به فراخور شرایط، رتبه سوم تا پنجم را داشتیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تعطیلات نوروز امسال به لحاظ تردد بین استانی در بین 31 استان کشور به فراخور شرایط، رتبه سوم تا پنجم را داشتیم.

جواد قناعت که در دهمین روز فروردین برای بررسی نحوه خدمات دهی به مسافران نوروزی در شهرستان های طبس، فردوس و قاینات حضور یافت، امروز چهارشنبه 10 فروردین در بازدید از مجموعه آبگرم فردوس افزود: حجم ترددها، نشان دهنده شرایط ویژه استان است و این حجم تردد به ما نشان می دهد که باید به زیرساخت های گردشگری و به طور ویژه راه های مواصلاتی استان توجه بیشتری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در اواخر سال گذشته، مجوز و جذب اعتبارات لازم برای اصلاح برخی محورهای استان پیگیری شده است.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته، از دستگاه های اجرایی خواست چند روز باقیمانده تا پایان سفرهای نوروزی را نیز با همان انرژی روزهای نخست تعطیلات به ارائه خدمات به مسافران بپردازند.

وی گفت: میزبانی خوب، ایجاد شرایط لازم برای سفر ایمن مسافران و استفاده از فرصت حضور مسافران و گردشگران نوروزی، انتظاری است که از دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی رتبه سوم تا پنجم تردد بین استانی را داشت

خراسان جنوبی رتبه سوم تا پنجم تردد بین استانی را داشت