مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 18:022022-03-30ورزشي

تقدیر از 120 نفر در اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج


اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج آزاد جام خاوران گرامیداشت سردار دلها با معرفی نفرات برتر در بیرجند پایان یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج آزاد جام خاوران گرامیداشت سردار دلها با معرفی نفرات برتر در بیرجند پایان یافت.

در اختتامیه این دور از مسابقات که عصر چهارشنبه 10 فروردین برگزار شد، 120 نفر به عنوان نفرات برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیات شطرنج خراسان جنوبی در این آیین گفت: در این مسابقات 350 ورزشکار از 16 استان و همچنین شطرنج بازانی با پرچم کشورهای دانمارک، عراق و افغانستان حضور داشتند.

محمد خسروی یادآور شد: مسابقات بین المللی شطرنج جام خاوران از پنجم تا دهم فروردین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بیرجند برگزار شد.

وی اظهار کرد: مسابقات بین المللی شطرنج جام خاوران در چهار جدول ریتد آزاد و زیر 18 سال همراه با بلیتس ریتد و مسابقه تیمی سیامی به روش سوییسی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مسابقات 11 بازیکن روشن دل از 6 استان کشور حضور داشتند، اضافه کرد: برای برگزیدگان این مسابقات 111 میلیون تومان اعتبار تامین شده است.

خسروی ادامه داد: 12 دارو بومی و غیربومی این مسابقات را داروی کردند و این رقابت ها در چهار جدول A با حضور شطرنج بازان با رنکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 120 نفر در اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج

تقدیر از 120 نفر در اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج