مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 18:272022-03-30سياسي

نمایش پیوند مردم و روحانیت در تشییع پیکر آیت الله رودباری


در تشییع پیکر آیت الله رودباری مردم ولایتمدار گیلان پیوندشان با جامعه روحانیت را به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت آیت الله رودباری با اشاره به اینکه علمای اسلام به اقتضای زندگیشان سعی تبلیغ داشتند اظهار کرد: باید رسم های زندگی افرادی همچون آیت الله رودباری و آیت الله ری شهری مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی به تلاش های آیت الله محمدی ری شهری در دفع فتنه در زمان تصدی وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: ایشان در کنار مسئولیت های خود کتاب های قوی در زمینه حدیث تألیف کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: آیت الله رودباری به اقتضای قدرت، ظرفیت و توان خود مدرسه ای ایجاد کرد و در طول 30 سال تلاش کتابخانه امیرالمومنین را تأسیس کرد که توشه ای برای آخرت ایشان شد.

وی با اشاره به اینکه خداوند به هرکسی توان و ظرفیتی عطا کرده است، تصریح کرد: گوشه نشینی، درون گرایی و فرد گرایی اصلاً مورد تأیید خدا و پیغمبر نیست.

قرآن نیز این روش را نمی پسند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با بیان اینکه برای تثبیت حاکمیت الهی، حجج و رسولان الهی تلاش کرده و می کنند، اضافه کرد: آیت الله رودباری و محمدی ری شهری شاگردان امام خمینی بودند و امام راحل به ما یاد داد که قرآن نباید تنها به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش پیوند مردم و روحانیت در تشییع پیکر آیت الله رودباری

نمایش پیوند مردم و روحانیت در تشییع پیکر آیت الله رودباری