مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 18:372022-03-30سياسي

تظاهرات در میدان التحریر بغداد علیه توهین به مراجع تقلید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، معترضان در تظاهراتی مسالمت آمیز با در دست داشتن پلاکارهایی از آیت الله سید علی سیستانی مرجع شیعیان و نیز پلاکاردهایی در رد مسعود بارزانی و شخصیت مورد حمایت حزب دموکرات کردستان عراق برای پست ریاست جمهوری یعنی .

- واکنش ها به اهانت یک چهره نزدیک به بارزانی ها در عراق همچنان ادامه دارد و در جدیدترین تحول، چند معترض در اقدامی مسالمت آمیز در میدان التحریر پایتخت گرد آمدند و همزمان بر رد نامزدی ریبر احمد بارزانی از حزب دموکرات کردستان عراق برای تصدی ریاست جمهوری تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، معترضان در تظاهراتی مسالمت آمیز با در دست داشتن پلاکارهایی از آیت الله سید علی سیستانی مرجع شیعیان و نیز پلاکاردهایی در رد مسعود بارزانی و شخصیت مورد حمایت حزب دموکرات کردستان عراق برای پست ریاست جمهوری یعنی ریبوار احمد بارزانی نسبت به توهین علیه مراجع شیعی ابراز انزجار کردند.

همزمان با این تظاهرات آرام، چند صد متر آنسوتر، نشست سوم پارلمان عراق برای تعیین رییس جمهور عراق (ریبر احمد بارزانی به توصیه حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق و مورد توافق ائتلاف سه گانه جریان صدر، الحلبوسی و بارزانی) باز هم ناکام ماند و پارلمان به حد نصاب نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در میدان التحریر بغداد علیه توهین به مراجع تقلید

تظاهرات در میدان التحریر بغداد علیه توهین به مراجع تقلید