مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 19:222022-03-30سياسي

تأمین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل


با امضای یک توافق نامه بین استاندار فارس و مدیرعامل ایرانسل، راه اندازی و پشتیبانی شاخه های ارتباطی شبکه دولت در استان فارس، به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران واگذار شد.

- در این دیدار که دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و رییس مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز و دکتر مهدی نصیری قرقانی عضو هیأت رییسه و رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری نوین و اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز حضور داشتند، مدیرعامل ایرانسل خواستار ارتقای تعامل و همکاری دستگاه های مختلف، از جمله شهرداری، برای افزایش سایت های ارتباطی و کیفیت پوشش شبکه در شیراز شد.

مسؤولان حاضر در این جلسه نیز ضمن تشکر از ایرانسل برای ارائه آخرین نسل شبکه تلفن همراه (5G) و نیز مشارکت در هوشمندسازی شهر شیراز از طریق احداث زیرساخت فیبرنوری، با اشاره به تجربه ایرانسل در راه اندازی مراکز داده، خواستار همکاری ایرانسل و انتقال تجربه، برای راه اندازی مرکزداده در شیراز شدند .

پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل، سوم اسفند ماه 1399، با حضور معاون وزیر و رییس وقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مدیرعامل ایرانسل، در محوطه باز شهرداری شیراز افتتاح شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل

تأمین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل