مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 19:322022-03-30سياسي

احصاء اولویت های شهرستان خوسف / مسؤولان در خدمت رسانی هم افزایی داشته باشند


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر جدی گرفتن شعار سال از سوی معظم رهبری تآکید کرد و گفت: در حوزه خدمت رسانی هم افزاری و هماهنگی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، حسین خسروی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس امروز در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار داشت: زحمات ستاد مسافرین نوروزی شایسته قدردانی است.

وی بر جدی گرفتن شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد و خواستار هماهنگی و هم زایی سازمانها و ادارات در حوزه خدمت رسانی شد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس خاطرنشان کرد: برای پیگیری اولویت های شهرستان خوسف احصاء شود و مشکلات و کمبودها نیز کارشناسی شده تبین گردد.

خسروی با اشاره به معادن غنی و صنایع مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خوسف یادآور شد: ادارات و سازمانها سعی کنند از  تولیدات بومی در پروژه های خود بیشتر بهره ببرند.

وی از مدیران شهرستان خوسف خواست در پاسخگویی به نامه های ارسالی از مرکز جدی تر و سریع تر اقدام کنند.

ایجاد مدیریت جهادی در بین مسؤولان  محمدعلی ایمانی سرپرست فرمانداری خوسف نیز بر مدیریت جهادی مسؤولان در سال 1401 تأکید کرد.

وی افزود: فعالیت های سازمان ها و ادارات شهرستان خوسف در سال جاری به گونه ای صورت پذیرد که شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری محقق گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصاء اولویت های شهرستان خوسف / مسؤولان در خدمت رسانی هم افزایی داشته باشند

احصاء اولویت های شهرستان خوسف / مسؤولان در خدمت رسانی هم افزایی داشته باشند