مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 19:372022-03-30اجتماعي

استاندار فارس: عدالت در توجه به استان ها رعایت شود


در زمینه توزیع امکانات ارتباطات در استان های کشور باید عدالت را رعایت کرد و فارس با توجه به جایگاه و ظرفیت های موجود باید مورد توجه قرار گیرد.

- محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 10 فروردین در دیدار مدیر عامل شرکت ایرانسل اظهار کرد: در زمینه تکمیل امکانات ارتباطی جاده های استان باید نظرات نیروی انتظامی و راهداری را در خصوص اولویت بندی نقاط حساس برای برقراری ارتباط، لحاظ کرد.

او با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های استان در حوزه دانش و تولیدات الکترونیک، ادامه داد: انتظار داریم بخشی از تولیدات الکترونیک ایرانسل در فارس تولید شود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: باید از امکانات ارتباطی برای نظارت هوشمند بر ترافیک شهرها و ترددهای جاده ای استفاده کرد.

ایمانیه خواستار تلاش شرکت ایرانسل برای تامین امکانات رفاهی برای کارکنان این شرکت در فارس شد و گفت: صندوق مسئولیت های اجتماعی این استان با همراهی صنایع، معادن و بنگاه های اقتصادی راه اندازی می شود و شرکت ایرانسل نیز متناسب با ظرفیت های بسیار بالایی که دارد باید مشارکت جدی در تامین منابع این صندوق داشته باشد.

او افزود: به پیشنهاد مدیران رسانه های استان تلاش می کنیم رسانه های هوشمند و رسانه های دانش بنیان را اولین بار در کشور راه اندازی کنیم که شرکت ایرانسل می تواند در این زمینه همکاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: عدالت در توجه به استان ها رعایت شود

استاندار فارس: عدالت در توجه به استان ها رعایت شود