مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 19:422022-03-30اجتماعي

ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و فیروزکوه


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی شرق پایتخت پرحجم و روان گزارش شده است.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان گزارش شده و تردد در مسیر جنوب به شمال این محور روان و عادی است.

وی با بیان اینکه یک طرفه شدن محور هراز امروز اعمال نمی شود، گفت: با توجه به بار پرحجم و روان در محور هراز یکطرفه شدن این محور در روزهای آینده و در صورت افزایش بار ترافیکی اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان گزارش شده و در برخی نقاط مانند ورودی شهرهای گیلاوند، فیروزکوه و غیره با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم که با حضور عوامل پلیس ترافیکی ترددی پرحجم و روان برقرار شده است .

کهریزی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بر بار ترافیکی این محورها افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و فیروزکوه

ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و فیروزکوه