مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 20:322022-03-30اجتماعي

اسکان موقت حدود 540 هزار نفر در اصفهان


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: تاکنون 541 هزار و 724 نفر را در ستاد تسهیلات شهر اصفهان اسکان موقت دادیم.

- سیدعلی معرک نژاد مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت کمپ مسافرین نوروزی بیان کرد: امسال براساس مصوبات ستاد استانی کرونا و مصوبات ستاد تسهیلات شهر اصفهان، چند اولویت اسکان موقت از جمله هتل ها و مهمان پذیرها، کلاس های مدارس آموزش و پرورش،  منازل استیجاری، خوابگاه ها، ورزشگاه ها و کمپ های گردشگری و روباز فدک وجود دارد.

وی با بیان این موضوع که تا شب گذشته 541 هزار و 724 نفر را در ستاد تسهیلات شهر اصفهان اسکان موقت دادیم، خاطرنشان کرد: به این عدد حدود 37 درصد اضافه می شود زیرا براساس نظرسنجی ها و تحقیقات پژوهشی 37 درصد مسافران در منزل اقوام و خویشاوندان خود اقامت می کنند.

معرک نژاد افزود: شب گذشته 40 هزار و 592 نفر مسافر داشتیم که اسکان داده شدند، تا این لحظه مشکلی از جهت اسکان مسافرین نوروزی در شهر اصفهان نداشتیم، تمهیدات لازم از قبل پیش بینی شده، خوابگاه های دانشجویی و ورزشگاه ها به عنوان مکان های اضطراری برنامه ریزی شده و در مدار خدمت به مسافرین نوروزی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان موقت حدود 540 هزار نفر در اصفهان

اسکان موقت حدود 540 هزار نفر در اصفهان