مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 21:322022-03-30سياسي

یک پنجم شرکت های دانش بنیان همدان فعال اند


نماینده ولی فقیه در همدان از 250 شرکت دانش بنیان در همدان تنها 50 شرکت فعال هستند، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نیازمند افزایش صددرصدی فعالیت این شرکت ها هستیم.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی ظهر چهارشنبه در شورای اداری استان همدان، با تبریک آغاز سال نو، اظهار کرد: لازم است که به خاطر داشته باشیم، مسئولیت فضایی لغزشی دارد و ممکن است با کمترین اشتباه انسان زمین بخورد.

وی با اشاره به اینکه داشتن مسئولیت یعنی حرکت در مرز جهنم، گفت: برای موفقیت در مسیر انجام وظیفه، توجه به معنویت یک اصل است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه گرفتاری ها باعث غفلت انسان می شود، عنوان کرد: گاهی انسان مشاهده می کند که پس از سال ها با کوله باری از مسئولیت، حق الله و حق الناس که لازم است در پیش گاه الهی پاسخگو باشد، بازنشسته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با تاکید بر لزوم توجه به نماز در ادارات، خاطر نشان کرد: بسیار زیباست که در هر مجموعه مدیر کل و فرد اول آن نهاد، نسبت به نماز حساس باشد.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه یکی از مظاهر صدق با پروردگار، توجه به نماز است، گفت: زمانی که بنده در یکی از ادارات استان حاضر شدم چقدر زیبا بود که دیدم مدیر کل آن مجموعه خود به عنوان مؤذن در نماز خانه حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پنجم شرکت های دانش بنیان همدان فعال اند

یک پنجم شرکت های دانش بنیان همدان فعال اند