مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 21:472022-03-30سياسي

درخواست کتائب سیدالشهدا از صدر برای بازگشت به بیت شیعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیر کل گروه مقاومتی کتائب سید الشهداء از سید مقتدا صدر خواست از تصمیم خود درباره تشکیل دولت بازگردد و نوشت: - ابوآلاء الولایی دبیر کل کتائب سیدالشهدا عراق شامگاه چهارشنبه در توییتی از سید مقتدا صدر خواست به بیت شیعی بازگردد و جریان صدر را قطب مهم اکثریت خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیر کل گروه مقاومتی کتائب سید الشهداء از سید مقتدا صدر خواست از تصمیم خود درباره تشکیل دولت بازگردد و نوشت: وقتی برادرمان سید مقتدا صدر تصمیم به خروج از انتخابات گرفت اولین کسی بودم که از او خواستم از تصمیم خود عدول کند و او اجابت و از همه دعوت ها تشکر کرد.

الولایی افزود: اکنون از او می خواهم به بیت شیعی بازگردد بویژه اینکه آنچه در روز های شنبه و چهارشنبه حاصل شد پیروزی برای بخش بزرگتر بود که او (صدر) قطب مهمی در آن است.

پس بیایید همه زیر خیمه علی (ع) گرد آییم؛ به خاطر عراق.

امروز، رییس ائتلاف صدر عراق در توییتی بعد از ناکامی ائتلاف سه گانه (جریان صدر، الحلبوسی و بارزانی) در جلسه امروز پارلمان عراق برای انتخاب رییس جمهوری و نرسیدن نشست پارلمانی به حد نصاب، خطاب به برخی جریان های سیاسی عراق و هیئت هماهنگی شیعی نوشت که با شما توافق نخواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کتائب سیدالشهدا از صدر برای بازگشت به بیت شیعی

درخواست کتائب سیدالشهدا از صدر برای بازگشت به بیت شیعی