مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 22:322022-03-30بين الملل

انصارالله: مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه دارد


دفتر سیاسی جنبش انصار الله بر موضع ثابت و اصولی صنعاء در دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت مسیر مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصار الله عملیات استشهادی جوان فلسطینی در بنی براک تل آویو را تبریک گفت و تاکید کرد: این عملیات ارکان رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، در این بیانیه آمده است: این عملیات جهادی و دیگر عملیات های اخیر موید این است که سرزمین های اشغالی فلسطین برای متجاوزان و اشغالگران هرگز ایمن نخواهد بود.

دفتر سیاسی انصار الله گفت: مسیر مبارزه و جهاد تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین اشغالی ادامه دارد و ما به رزمندگان فلسطین و جنبش های مقاومت اسلامی و ملت مظلوم و مجاهد فلسطین تبریک می گوییم.

این جنبش بر موضع ثابت و اصولی در قبال آرمان فلسطین به عنوان مساله نخست و مرکزی امت اسلامی تاکید کرد و گفت: ما به شدت نشست خیانت و سازشی را که در شهر اشغالی النقب برگزار شد، رد و تاکید می کنیم که این نشست در راستای توطئه علیه ملت های امت اسلامی و مقدسات آن است.

انتهای پیام/.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه دارد

انصارالله: مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه دارد