مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 22:472022-03-30اجتماعي

دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید دارد


دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و معطل مانده تاکید دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و معطل مانده تاکید دارد.

علی سلاجقه در حاشیه سفر به شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شهرستان قوچان با ظرفیت های زیرساختی بسیار عالی است و از جنبه تولید می تواند در تراز بالای کشور باشد و با توجه به منابع آب و زمین های حاصل خیز که این شهرستان دارد، حتما یکی از قطب های کشاورزی و دام پروری می تواند باشد.

امیدواریم با توجه به مصوبات سفر و اعتباراتی که در اختیار قرار می گیرد، موضوع صنایع جانبی و مخصوصا صنایع فرآوری به نحو مطلوب ایجاد شود.

وی افزود: متأسفانه آنچه درون شهر می بینیم، حکایت از داشته ها ندارد و آنچه من یافتم مردم شهرستان و حتی درون شهر قوچان علی رغم علاقه ای که به نظام و دولت دارند خدمات مناسبی دریافت نکردند و این موضوع در گوشه گوشه شهر مشهود است که امیدواریم این سفر بسیاری از این مسائل را تحت پوشش قرار دهد.

سلاجقه با اشاره به تاکید رییس جمهور برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: موضوع مجموعه فرهنگی که در ورودی شهر واقع است و چند سال است معطل مانده، حتما مورد توجه ویژه دولت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید دارد

دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید دارد