مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 23:022022-03-30حوادث

سال شوک؛ از «نامداری و خرمدین» تا «سربُریده و خانه وحشت»


آخرین سال قرن 14 خورشیدی که برخی هم آن را اولین سال قرن جدید می دانستند در حالی سپری شد که حوادث مختلف و بعضا بهت آوری در آن رخ داد، در کنار این حوادث نیز البته ستاره هایی متولد شدند که در ذهن مردم به عنوان قهرمان نقش بستند.

- این گزارش مروری است بر حوادث رخ داده در سالی که هیچگاه نفهمیدیم متعلق به کدام قرن است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1400 را به واسطه حوادثی که رخ داد می توان سال شوک دانست، در این سال بسیاری از قتل های رخ داد به گواه تحلیل آماری انجام شده از خبرهای منتشر شده با موضوع قتل، خانوادگی و عمدتا جنایت علیه یکی از اعضای خانواده بوده است؛ قتل هایی که درصد قابل توجهی از آنها بدون انگیزه قبلی رخ داده بود.

اولین شوک خبری سال 1400 نیز اتفاقا خبر مرتبط با یک قتل است.

مردی که هشت نفر را در بوشهر به قتل رسانده و دست آخر خودش نیز در درگیری با پلیس کشته شد؛ جنایتی که گرچه یکی دو روز مانده تا سال جدید رخ داد، اما انتشار آن در اولین روز از قرن شوک زیادی به جامعه وارد کرد.

حادثه ای که البته در همان روز نخست سال، زنگ خطر استفاده از سلاح گرم و قاچاق آن در کشور را به صدا درآورد و شاید همین موضوع نیز سبب شد تا برخورد با اسلحه غیرمجاز یکی از اولویت های اصلی پلیس در سال 1400 و 1401 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال شوک؛ از «نامداری و خرمدین» تا «سربُریده و خانه وحشت»

سال شوک؛ از «نامداری و خرمدین» تا «سربُریده و خانه وحشت»