مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 23:422022-03-30اجتماعي

ترافیک در محورهای گیلان متراکم و روان است


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و بازگشت تدریجی مسافران، گفت: ترافیک در محورهای گیلان پرحجم، متراکم اما روان است.

- با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران به موطن خود، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان پرحجم، متراکم و نیمه سنگین اما روان است.

وی ادامه داد: در محور سراوان به سمت امامزاده هاشم و شهر رودبار با توجه به خروج تدریجی مسافران از استان گیلان ترافیک به خصوص در باند شمال به جنوب محور نیمه سنگین اما روان است.

رییس پلیس راه گیلان اضافه کرد: در محور ورودی به استان گیلان نیز در محدوده منجیل به سمت رودبار ترافیک کم حجم و روانی را شاهد هستیم، افزود: در بزرگراه لنگرود به سمت آستانه اشرفیه ترافیک نیمه سنگین، پرحجم اما روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در دیگر محورهای ارتباطی استان گیلان تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده اما به دلیل حضور مسافران که در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد 31 درصدی هستیم ترافیک دیگر محورهای استان متأثر از حضور مسافران پر تردد است.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه در این بازه زمانی 155 نفر بر اثر حوادث رانندگی در محورهای استان گیلان مصدوم شدند، تصریح کرد: تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای گیلان متراکم و روان است

ترافیک در محورهای گیلان متراکم و روان است