مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 23:522022-03-30اقتصادي

استاندار آذربایجان غربی: 94 مصوبه برای توسعه میاندوآب تصویب شد


از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل 94 مصوبه استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تصویب 94 مصوبه برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در جهت رشد و توسعه میاندوآب را از نتایج سفر شهرستانی خود به این شهرستان اعلام کرد.

وی ایجاد بندر خشک در شهرستان میاندوآب را نیز از جمله مصوبات اخیر اعلام کرده و افزود: با توجه به ظرفیت اقتصادی و زیرساخت های منطقه، جذب سرمایه گذار و اخذ مجوزهای ملی برای ایجاد بندر خشک، می تواند تحول بزرگی را در شهرستان و استان ایجاد کند.

وی افزود: با تلاش کارشناسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، 77 مصوبه عمرانی برای تکمیل پروژه های زیرساختی میاندوآب به تصویب رسید که بخشی از مصوبات سفر اخیر به این شهرستان بود.

معتمدیان 94 مصوبه را حاصل تلاش اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مدیران استانی و شهرستان و نماینده مردم شهرستانهای میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده و یادآور شد: از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل 94 مصوبه مذکور استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: 94 مصوبه برای توسعه میاندوآب تصویب شد

استاندار آذربایجان غربی: 94 مصوبه برای توسعه میاندوآب تصویب شد