مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 00:272022-03-30سياسي

هوشمندسازی در نیروی انتظامی باعث ارتقاء امنیت می شود


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور گفت: هوشمندسازی در نیروی انتظامی باعث ارتقاء امنیت بوده و در نتیجه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

- ، سردار محمد علی نوری نژاد روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تنها راه گذر از مشکلات و موانع، تکیه بر ایمان قلبی و توان داخلی است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا در زمینه تامین مسکن ملکی و سازمانی کارکنان اقدامات اساسی در سال جدید صورت گیرد.

وی با اشاره به ارزیابی خوب سازمان از فرماندهی انتظامی استان زنجان در امر ساخت و تهیه مسکن ملکیتی برای کارکنان، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته این روند (ساخت مسکن) در 2 برنامه 5 ساله به هزار واحد برسد.

سردار نوری نژاد با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در استان افزود: تلاش پلیس رسیدن به هوشمندی کامل در اجرای ماموریت ها و خدمت بی منت به مردم است.

وی به موضوع معیشت کارکنان اشاره و تصریح کرد: تلاش شده است تا در راستای ارتقاء معیشت کارکنان گام های موثری را در سال جدید برداریم و برنامه ریزی های لازم نیز در این زمینه صورت گرفته و در سال گذشته نیز اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی در نیروی انتظامی باعث ارتقاء امنیت می شود

هوشمندسازی در نیروی انتظامی باعث ارتقاء امنیت می شود