مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 00:422022-03-30ورزشي

قوچان، گناباد، تربت حیدریه و سرخس، مقصد نخست هیئت وزیران


در نخستین روز از هجدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، شش وزیر کابینه با حضور در مشهد و چهار شهرستان دیگر به گفت وگو با مردم و بررسی مسائل این شهرستان ها پرداختند.

- به گزارش، در نخستین روز سفر هیئت دولت به خراسان رضوی که در قالب هجدهمین سفر استانی دولت سیزدهم انجام شد، وزرای کشور، نیرو، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد استان شده و به نمایندگی از رییس جمهور به نقاط مختلف مشهد و استان سفر کردند.

وزیر کشور در بدو ورود به مشهد مقدس با حضور در شهرک شهید رجایی که یکی از مناطق کم برخوردار مشهد به شمار می رود، از این شهرک بازدید و در جریان وضعیت این منطقه قرار گرفت؛ سپس در آیین رونمایی و الحاق 110 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی مشهد شامل 83 دستگاه اتوبوس جدید و 27 دستگاه اتوبوس بازسازی شده در میدان شهدای این شهر شرکت کرد.

احمد وحیدی در ادامه برنامه های نخستین روز سفر هیئت دولت به خراسان رضوی، شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت و تجهیز ایستگاه های فاز اول خط سوم قطار شهری مشهد تا حرم مطهر شرکت کرد و در جریان روند پیشرفت احداث خطوط قطار شهری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوچان، گناباد، تربت حیدریه و سرخس، مقصد نخست هیئت وزیران

قوچان، گناباد، تربت حیدریه و سرخس، مقصد نخست هیئت وزیران