مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 01:072022-03-30سياسي

رسانه ملی در کنار خدمات نظام باید زبان مردم باشد


استاندار کردستان با تاکید بر لزوم پرهیز از برخورد ویترینی با شعار سال، گفت: قرارگاه استانی تحقق و عملیاتی کردن شعار سال در کردستان تشکیل می شود.

- اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان، اظهار کرد: صدا و سیما رسانه رسمی جمهوری اسلامی است و در مقابل جبهه رسانه ای دشمنان نظام رسالت بزرگی بر دوش دارد .

وی در توضیح نقش شبکه استانی مرکز کردستان نیز تاکید کرد: رسانه استانی باید زبان گویای و چشم ناظر مردم باشد و خدمات نظام را نیز صادقانه بیان کند.

زارعی کوشا صدا و سیمای کردستان را جزو مراکز موفق کشور عنوان کرد و افزود: بخشی از موفقیت های مرکز مرهون زحمات نیروهای توانمند، فعال و خوش فکر است و بخشی هم به ظرفیت های استان بازمی گردد؛ چراکه نمادهای بومی، اصیل و فرهنگی در جامعه جریان دارد.

استاندار کردستان از برنامه سازی های صدا و سیمای استان اعلام حمایت کرد و گفت: کردستان نیاز به معرفی دارد و در این راستا صدا و سیما باید پای کار باشد و به این مهم کمک کند.

وی از گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه کردستان نام برد و اظهار کرد: برگزاری مراسم و آیین های مختلف در کردستان ظرفیتی برای تقویت بخش گردشگری در کردستان است که نمونه آن جشن های نوروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی در کنار خدمات نظام باید زبان مردم باشد

رسانه ملی در کنار خدمات نظام باید زبان مردم باشد