مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 06:472022-03-31سياسي

شریعتی: با تولیدات دانش بنیان می توان در عرصه اقتصاد جهانی نقش آفرید


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هر چه که ما خلاقیت و نوآوری در تولیدات خود داشته باشیم و به سمت تولیدات دانش بنیان حرکت کنیم، - یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هر چه که ما خلاقیت و نوآوری در تولیدات خود داشته باشیم و به سمت تولیدات دانش بنیان حرکت کنیم، می توانیم درعرصه اقتصاد جهانی موثرتر باشیم.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین بیان کرد: مقام معظم رهبری حداقل بیش از یک دهه است که شعارهای سال را بر مبنای اقتصاد نامگذاری می کنند.

یقینا اقتصاد فقط در داخل مرزهای یک کشور محدود نمی شود و اگر اقتصاد یک کشور بخواهد خود را بازیابی کرده و رشد کند لازم است که با سایر اقتصادهای دنیا نیز به رقابت بپردازد.

راه ورود به چرخه رقابت اقتصاد جهانی وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد رقابت پذیر نیز قاعدتا بر مبنای تولیدات دانش بنیان شکل خواهد گرفت، اظهار کرد: هر چه که ما خلاقیت و نوآوری در تولیدات خود داشته باشیم، می توانیم در چرخه اقتصاد جهانی رقابت بیشتری داشته باشیم.

امروز بسیاری از محصولات در کشور ما تولید می شود اما امکان صادرات آن به دلیل پایین بودن استانداردها در کالاهای تولیدی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: با تولیدات دانش بنیان می توان در عرصه اقتصاد جهانی نقش آفرید

شریعتی: با تولیدات دانش بنیان می توان در عرصه اقتصاد جهانی نقش آفرید