مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 07:422022-03-31پزشكي

پذیرش دانشجویان در خوابگاههای سیستان وبلوچستان به شرط تزریق 3 دوز واکسن


روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛ با بازگشایی همه مدارس ومراکز آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از 14 فروردین، خوابگاههای دانشجویی سیستان وبلوچستان نیز به شرط دریافت سه نوبت واکسن آماده پذیرایی از دانشجویان هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛ با بازگشایی همه مدارس ومراکز آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از 14 فروردین، خوابگاههای دانشجویی سیستان وبلوچستان نیز به شرط دریافت سه نوبت واکسن آماده پذیرایی از دانشجویان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- همچنین مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی کرونا اخذ شده مدارس از چهاردهم فروردین بازگشایی خواهند شد.

شهریاری ادامه داد: لازم است مدارس نواقص موجود را برطرف کنند و مجددا همکاران ما در کنار همکاران آموزش و پرورش بازدیدهایی را انجام خواهند داد و برنامه ریزی های لازم برای حضور دانش آموزان سر کلاس درس انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: خانواده ها آموزش های لازم را به دانش آموزان بدهند و مهمتر از همه دانش آموزانی را که دارای علایم هستند به هیچ وجه سرکلاس درس حاضر نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجویان در خوابگاههای سیستان وبلوچستان به شرط تزریق 3 دوز واکسن

پذیرش دانشجویان در خوابگاههای سیستان وبلوچستان به شرط تزریق 3 دوز واکسن