مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 08:122022-03-31سياسي

مهلت ارسال آثار به همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری


همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری با شعار «مالکیت فکری و جوانان: نوآوری برای آینده» و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار می شود.

- همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری با شعار مالکیت فکری و جوانان: نوآوری برای آینده و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه فرهنگ مالکیت فکری و افزایش آگاهی از حقوق مالکیت فکری و معاهدات بین المللی نقشی کلیدی در موفقیت شرکت ها در شناسایی و حفاظت این دارایی های ارزشمند دارد.

در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری را با شعار مالکیت فکری و جوانان: نوآوری برای آینده برگزار می کند.

جامعه هدف این همایش در سه بخش دانش آموزان، مخترعان جوان (15 تا 24 سال) و محققان، اساتید و دانشجویان است.

بر اساس فراخوان منتشر شده، علاقه مندان می توانند آثار و مقالات خود را مطابق با موضوعات اعلام شده ذیل، به پست الکترونیک دبیرخانه همایش ارسال کنند.

موضوعات بخش دانش آموزان در قالب انشاء، نقاشی، فیلم یا انیمیشن شامل موارد زیر است: - یکی از شخصیت های داستان، مخترع باشد - فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری

مهلت ارسال آثار به همایش ملی گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری