مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-31اقتصادي

وزارت کشور برای تامین واگن جهت تست گرم متروی قم ورود کند


شهردا قم با بیان اینکه متروی قم آماده تست گرم است، از وزارت کشور خواست تا برای تامین واگن جهت تست گرم متروی قم ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

- ، سیدمرتضی سقاییان نژاد در دیدار با استاندار قم، با بیان آخرین وضعیت پروژه مترو قم اظهار داشت: ما در این پروژه آماده تست گرم بوده و از راه های مختلف به دنبال تأمین واگن هستیم که نیاز بوده وزارت کشور ورود جدی تری به این موضوع داشته باشد.

شهردار قم با اشاره به تحقق بیش از 90 درصدی بودجه سال 1400 شهرداری قم عنوان کرد: بعد از تفریغ بودجه، احتمالاً تحقق بودجه سال گذشته به 95 درصد خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه بودجه امسال شهرداری بیش از چهار هزار و پانصد میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: 16 پروژه نیمه تمام و پروژه شاخص در سال جاری به اتمام یا شروع فعالیت می شود.

سقاییان نژاد ادامه داد: احداث تقاطع صدوقی و فردوسی، احداث تقاطع کیوانفر، بهره برداری از تونل بلوار جمهوری اسلامی، تقاطع نماز، تونل غدیر و تکمیل تقاطع غیرهمسطح آیت الله حکیم ازجمله این پروژه هاست.

وی از پیش بینی 116 میلیارد تومان برای ادامه نهضت آسفالت در شهر قم، اضافه کرد: امسال با تحقق اراضی 32 و 48 هکتاری می توان پروژه های شاخص اطراف حرم مطهر، چهل اختران، دروازه ری و… را تعیین تکلیف و به سرانجام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور برای تامین واگن جهت تست گرم متروی قم ورود کند

وزارت کشور برای تامین واگن جهت تست گرم متروی قم ورود کند