مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 08:572022-03-31فناوري

ایجاد زیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات در سال جدید


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد برنامه های اولویت دار بخش ICT استان یزد را توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه سرویس فیبر نوری اماکن با هدف بهبود کیفیت و سرعت دسترسی به پهن باند عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار استان یزد به شبکه ملی اطلاعات در سال 1400 گفت: با توجه به اینکه همه روستاهای هدف به شبکه متصل شده اند در سال جدید تلاش می کنیم تا اقداماتی در جهت ایجاد زیرساخت های مناسب برای تاثیر خدمات فناوری اطلاعات در رونق روستاها، توسعه صنایع ارتباطی و فناوری اطلاعات، رشد اقتصاد دیجیتال و ایجاد ارزش افزوده در مسیر تحول دیجیتال انجام دهیم.

وی افزود: ادارات تابعه وزارت ارتباطات و اپراتورهای ارتباطی برای تداوم ارائه خدمات باکیفیت در تعطیلات نوروزی در آمادگی کامل هستند.

پاکدل یادآور شد: با تمهیدات و هماهنگی های صورت گرفته، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، برای ارائه اینترنت مناسب به کاربران، انجام خدمات مخابراتی، بانکی، پستی و خدمات پیشخوان، در تعطیلات نوروزی1401 آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات در سال جدید

ایجاد زیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات در سال جدید