مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-31سياسي

نماینده بوشهر: ظرفیت آب دیلم 2 برابر می شود/ مردم تا 6 ماه صبر کنند


نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از اجرا خط انتقال آب بندر دیلم خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده 25 میلیارد تومان برای این پروژه به تصویب رسید که با تکمیل آن ظرفیت تأمین آب شهرستان دیلم دو برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر دیلم، عبدالکریم جمیری صبح امروز در بررسی مشکلات آبرسانی بندر دیلم با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب در تأمین آب شرب روستاها و شهرها یکی از مشکلات مهم آبرسانی را فرسودگی لوله ها دانست و اظهار داشت: نوسازی شبکه ها و خطوط انتقال آب باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 25 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در بندر دیلم خبر داد و بیان کرد: پروژه احداث خط لوله هفت کیلومتری آبرسانی به شهرستان دیلم نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات این بندر دارد.

جمیری با بیان اینکه با تکمیل این خط انتقال ظرفیت تأمین آب شهرستان دیلم دو برابر می شود خاطر نشان کرد: با تکمیل خط انتقال آب دیلم ظرفیت آبرسانی به این شهرستان از 15 هزار مترمکعب به حدود 30 هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش می یابد.

وی مبلغ پیمان اولیه این پروژه را 30 میلیارد تومان دانست و گفت: از این میزان اعتبار پنج میلیارد تومان آن سال گذشته تخصیص یافت و در سال جاری با پیگیری انجام شده 25 میلیارد تومان برای تکمیل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بوشهر: ظرفیت آب دیلم 2 برابر می شود/ مردم تا 6 ماه صبر کنند

نماینده بوشهر: ظرفیت آب دیلم 2 برابر می شود/ مردم تا 6 ماه صبر کنند