مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-31سياسي

استقبال بیش از 50 هزار گردشگر از موزه های منطقه 11


شهردار منطقه 11 تهران از استقبال چشمگیر بیش از پنجاه هزار گردشگر نوروزی از اماکن تاریخی و موزه های منطقه11 در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از استقبال گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی و موزه های منطقه11 خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده در ایام نوروز 1401 بیش از 50هزار گردشگر از موزه های منطقه11 بازدید داشته اند.

موسوی ضمن اشاره به افزایش این آمار نسبت به دو سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی های به عمل آمده و توجه مردم به پیمان های بهداشتی، شاهد افزایش آمار استقبال تهرانگردان و گردشگران نوروزی برای تفریح و گردشگری در محلات مرکزی تهران بودیم.

شهردار منطقه11 اظهار کرد: کلیه شرایط برای تسهیل استفاده شهروندان از امکانات گردشگری توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در نظر گرفته شد و با برگزاری تورهای منظم گردشگری با اتوبوس های دو طبقه و ماشین های برقی، شهروندان برای بازدید از اماکن تاریخی اشتیاق بیشتری نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: نظافت و شست و شوی روزانه محور اماکن تاریخی و گردشگری در ایام نوروز مکررا توسط عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بیش از 50 هزار گردشگر از موزه های منطقه 11

استقبال بیش از 50 هزار گردشگر از موزه های منطقه 11