مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-31سياسي

تردد خودروهای سنگین 12 و 13 فروردین در سیستان وبلوچستان ممنوع است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تردد خودروهای سنگین در محورهای این استان در روزهای 12 و 13 فروردین ممنوع است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان منصور بیجار در حاشیه نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل، شورای هماهنگی ترافیک و ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت: چهارمین جلسه شورای خدمات سفر و شورای ترافیک به ریاست استاندار برگزار شد که در تمام این جلسات خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کنترل ترددها در جاده های استان مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم از سوی استاندار صادر شده است.

وی بیان کرد: پیک بعدی برگشت مسافران و آمار ترددها در روزهای پیش رو افزایش خواهد داشت و بر همین اساس تصمیمات لازم برای کنترل ترددها و نظارت بر جاده های استان اتخاذ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تلاش و توان تمام نیروهای امدادی و گروه های جهادی بازهم متأسفانه آمار تلفات جاده ای نسبت به میانگین کشور بالاست.

وی تصریح کرد: هرچند اقدامات خوبی صورت گرفته اما با افزایش 35 درصدی ترددها در این ایام نسبت به سال گذشته، آمار تلفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده اما باز هم این آمار بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای سنگین 12 و 13 فروردین در سیستان وبلوچستان ممنوع است

تردد خودروهای سنگین 12 و 13 فروردین در سیستان وبلوچستان ممنوع است