مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-31اجتماعي

نوروز پرتصادف در گلستان/ 15 عملیات جاده ای هلال احمر در یک روز


نوروز 1401 در گلستان را می توان یکی از پر تصادف ترین نوروزهای استان محسوب کرد به صورتی که روز گذشته فقط تیم های امداد و نجات جاده ای هلال احمر گلستان 15 عملیات امدادی را در سطح جاده های استان اجرا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پس از گذشت سه نوروز کرونایی در استان گلستان و کاهش چشمگیر سفرهای نوروزی، نوروز 1401 با بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا و گسترش تزریق واکسن نوروزی پرتردد را در جاده های کشور بخصوص در استان گلستان شاهد هستیم.

مهدی میقانی مدیرکل راهداری استان گلستان از افزایش بیش از 40 درصدی تردد مسافران در جاده های استان گلستان خبر داد و گفت: پلاک خودروهای خراسان رضوی، تهران، مازندران، خراسان شمالی و سمنان بیشترین ترددهای ثبت شده در استان را به خود اختصاص داده است.

این افزایش ترددهای جاده ای که بیش از 500 هزار تردد بوده، در شرایطی است که ورود و خروج مسافران به استان از طریق فرودگاه بین المللی گرگان و مسیرهای ریلی نیز موج افزایشی داشته است.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به افزایش تعداد پروازها و ورود مسافران به استان گلستان از طریق فرودگاه بین المللی گرگان گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 7 هزار مسافر از طریق پرواز وارد استان گلستان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز پرتصادف در گلستان/ 15 عملیات جاده ای هلال احمر در یک روز

نوروز پرتصادف در گلستان/ 15 عملیات جاده ای هلال احمر در یک روز