مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-31اجتماعي

صدور 103 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: در سال گذشته 2946 مورد نظارت و پایش و گشت و کنترل واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی در سطح شهرستان صورت پذیرفت که در این رابطه 103 مورد اخطار زیست محیطی برای متخلفین صادر و ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیدا آکار در تشریح وضعیت محیط زیست شهرستان شهریار در سال گذشته، اظهار کرد: برابر اقدامات صورت گرفته، تعداد 5 واحد متخلف بعلت عدم توجه به اخطارهای زیست محیطی و ادامه فعالیت غیر قانونی خود پس از تشکیل پرونده قضایی و طی مراحل قانونی پلمپ و جمع آوری شدند.

تشکیل 31 پرونده قضایی برای متخلفین در حوزه محیط زیست وی در ادامه افزود: در خصوص رسیدگی به شکایات واصله مردمی، تعداد 72 گزارش محیط زیستی مورد رسیدگی صورت قرار گرفت که البته وصول این گزارشات و شکایات مردمی در شناسایی واحدهای صنفی متخلف نقش موثری داشته است.

همچنین در راستای برخورد با واحدهای متخلف تعداد 31 پرونده حقوقی برای متخلفین زیست محیطی در مراجع قضایی تشکیل و پیگیری شده است که به غیر از دو مورد حکم برائت، ما بقی منجر به اخذ حکم پلمب، جلب و جریمه نقدی شدند.

بی خطر سازی و امحاء بیش از 8 تن پسماند ویژه رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: در حوزه مدیریت پسماندها بخصوص نظارت بر پسماندهای ویژه، بی خطر سازی و امحا8690 کیلو گرم پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 103 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف

صدور 103 اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف