مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-31سياسي

وزیر بهداشت: شهدای سلامت، عظمت جامعه پزشکی و پرستاری ما را به دنیا نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از مشهد، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در جریان سفر به شهرستان بردسکن در دیدار با خانواده شهید علی حاجی پور نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان اظهار کرد: شهدا، انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته است و شهدای مدافع حرم، انقلاب و سلامت هر کدام با توجه به شرایط و فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.

وی گفت: رسانه ها باید صحنه های زیبای شهادت، ایثار و از خود گذشتگی شهدای سلامت را به تصویر بکشند تا به الگویی برای جامعه تبدیل شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به این که در دوران کرونا 300 نفر از کادر درمان کشور در راه تامین سلامت هموطنان به شهادت رسیدند، ادامه داد: جامعه پزشکی و پرستاری ما به دنیا نشان داد که با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها، انسان های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند، ایستادگی کردند و سربلند بیرون آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی امروز وارد بردسکن شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان، ادای احترام کرد.

  انتهای پیام/ 70079/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: شهدای سلامت، عظمت جامعه پزشکی و پرستاری ما را به دنیا نشان داد

وزیر بهداشت: شهدای سلامت، عظمت جامعه پزشکی و پرستاری ما را به دنیا نشان داد