مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-31سياسي

سفرهای استانی رییس جمهور بارقه امید را در دل مردم زنده کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از علما و فضلای مشهد مقدس با رییس جمهور که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، - تولیت آستان قدس رضوی گفت: سفرهای استانی رییس جمهور و حضور مسئولان در میان مردم، بارقه امید و نشاط را در دل مردم زنده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از علما و فضلای مشهد مقدس با رییس جمهور که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، به لغو سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) برای سومین سال پیاپی به سبب رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: امسال سومین سالی است که از حضور پرفیض رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در مشهد مقدس محروم هستیم و حقیقتاً این موضوع اندوهی بر دل ماست.

وی همچنین از اقدامات مؤثر دولت در مهار اپیدمی کرونا تقدیر و اظهار کرد: تلاش تحسین برانگیز و موفقیت آمیز دولت در حفاظت از جان هموطنان با کنترل و تقلیل شیوع ویروس کرونا در کشور قابل تقدیر است و امیدواریم به زودی این بیماری به طورکلی ریشه کن و شرایط به روال عادی بازگردد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به سفر استانی رییس جمهور به استان خراسان رضوی، گفت: از رییس جمهور محترم که نخستین سفر استانی خود در سال و قرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی رییس جمهور بارقه امید را در دل مردم زنده کرده است

سفرهای استانی رییس جمهور بارقه امید را در دل مردم زنده کرده است