مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:122022-03-31اجتماعي

شکار عملیات پیاده روی فضایی از زمین


چهارشنبه هفته گذشته (23 مارس) دو فضانورد مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی یک پیاده روی فضایی انجام دادند و یک عکاس نجومی به نام سباستین ولتمر (Sebastian Voltmer) موفق شد از زمین تصویری از این عملیات را ثبت کند.

- چهارشنبه هفته گذشته (23 مارس) دو فضانورد مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی یک پیاده روی فضایی انجام دادند و یک عکاس نجومی به نام "سباستین ولتمر" (Sebastian Voltmer) موفق شد از زمین تصویری از این عملیات را ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، راجا چاری (Raja Chari)، فضانورد ناسا و ماتیاس ماورر (Matthias Maurer)، فضانورد آژانس فضایی اروپا (ESA) هفته گذشته یک پیاده روی فضایی 6 ساعت و 54 دقیقه ای را انجام دادند و طی آن کارهایی را به منظور بازیابی و گسترش تجهیزات نصب شده در قسمت بیرونی ایستگاه فضایی بین المللی انجام دادند.

نکته ای که این پیاده روی فضایی را منحصر به فرد می کند، این است که یک فرد از زمین توانسته یک عکس از این عملیات تقریبا هفت ساعته ثبت کند.

سباستین ولتمر توانست یک کار شگفت انگیز انجام دهد و از ماتیاس ماورر فضاورد آژانس فضایی اروپا هنگامی که وی در حال انجام پیاده روی فضایی بود، تصویری را ثبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار عملیات پیاده روی فضایی از زمین

شکار عملیات پیاده روی فضایی از زمین