مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-31بين الملل

فشار انگلیس به هند برای تبعیت از تحریم های روسیه


وزیر خارجه انگلیس به قصد فشار بر هند برای تبعیت از تحریم ها علیه روسیه، عازم دهلی نو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در پی امتناع دولت هند از اجرای تحریم های غرب علیه روسیه، لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس به دهلی نو سفر می کند.

به نوشته وبگاه شبکه اسکای نیوز ، بی توجهی نارندرا مودی نخست وزیر هند به این تحریم ها موجب شده تراس عازم این کشور شود تا از دهلی نو بخواهد از اقدامات علیه روسیه تبعیت کرده و درگیری های اوکراین را محکوم کند.

تراس در سفر خود به هند، علاوه بر فشار بر دولت مودی برای تبعیت از تحریم ها علیه مسکو، مسائل دیگری از جمله سرمایه گذاری بر روی انرژی های تجدیدپذیر، همکاری در برنامه های امنیت سایبری و تبادلات تجاری را نیز در دستور کار دارد.

وزیر امور خارجه انگلیس پیش از سفر به هند گفت: روابط عمیق تر بین انگلیس و هند موجب تقویت امنیت در سطح بین المللی و حوزه اقیانوس هند-آرام خواهد شد و شغل ها و فرصت هایی را برای هردو کشور فراهم خواهد کرد .

تراس مدعی شد: این روابط با وجود حمله بی دلیل روسیه به اوکراین نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده و لزوم تلاش دموکراسی های آزاد برای همکاری نزدیک تر در زمینه های دفاعی، تجاری و امنیت سایبری را برجسته می سازد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار انگلیس به هند برای تبعیت از تحریم های روسیه

فشار انگلیس به هند برای تبعیت از تحریم های روسیه