مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:372022-03-31اقتصادي

توزیع 11 هزار تن نهاده دامی در «سربیشه»


مدیر جهادکشاورزی شهرستان سربیشه گفت: از ابتدای سال 1400 بیش از 11 هزارتن نهاده دامی به صورت خوراک دام آماده ( کنسانتره) در این شهرستان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، محمدرضا زرگری مدیر جهادکشاورزی سربیشه صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال 1400 بیش از 11 هزارتن نهاده دامی به صورت خوراک دام آماده ( کنسانتره) در این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان داشت: این مهم در راستای کمک به دامداران روستایی و عشایری با هدف کاهش اثرات ناشی از خشکسالی، تداوم و افزایش راندمان تولید محصولات پروتئنی، تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار در سطح شهرستان بوده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سربیشه عنوان کرد: میزان توزیع نهاده های دامی نسبت به سال 1399 افزایش قابل توجهی داشته به طوری که میزان کنسانتره فروردین ماه 1400 نسبت به اسفند ماه 1399 حدود 50 درصد افزایش داشته است.

زرگری گفت: این توزیع برای تمامی واحدهای صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی دارای دام پلاک کوبی و ثبت شده در سامانه هویت گذاری توسط شرکت تعاونی ها و با نظارت و راستی آزمایی کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف مدیریت کمک به جامعه دامدار و کشاورز شهرستان است که در این مسیر تمام تلاش خود را به کار برده و از هیچ کوششی فروگذاری نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 11 هزار تن نهاده دامی در «سربیشه»

توزیع 11 هزار تن نهاده دامی در «سربیشه»