مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-31سياسي

دیوارنگاری «پرچم» رونمایی می شود


معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از رونمایی دیوارنگاری با عنوان «پرچم جمهوری اسلامی ایران، خبر داد و گفت: «با توجه به همخوانی موضوعی این اثر با روز جمهوری اسلامی ایران، - معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از رونمایی دیوارنگاری با عنوان پرچم جمهوری اسلامی ایران، خبر داد و گفت: با توجه به همخوانی موضوعی این اثر با روز جمهوری اسلامی ایران، این دیوارنگاری در روز 12 فروردین ماه سال جاری رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مجید قادری، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، از اجرای دیوارنگاری با مضمون پرچم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و در این باره گفت: خاطره، روح جمعی و هویت ملی هر جامعه ای در لوای نشانه های مشترک، تداوم پیدا می کند.

بدیهی است که پرچم از جمله موثق ترین و اثر بخش ترین این نشانه ها به شمار می رود، بر همین مبنا به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و هم زمان با 12 فروردین از یک اثر دیوارنگاری با این مضمون رونمایی می شود.

او ادامه داد: ظرفیت شورانگیزی و روحیه بخشی پرچم با هیچ رسانه، پیام و اثر مشابهی قابل قیاس نیست بنابراین هیچ شییی و اثری نمی تواند چنین احترام و تعلق خاطر پر شوری را در بیننده ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارنگاری «پرچم» رونمایی می شود

دیوارنگاری «پرچم» رونمایی می شود