مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-31اجتماعي

فعالیت دوربین ثبت تخلف ساکن در میدان 72 تن


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم گفت: 5 دوربین ثبت تخلف ساکن در میدان 72 تن وجود دارد که از ساعت 6 صبح الی 21 فعالیت می کند.

- سیدرضا حسینی در حاشیه بازدید رسانه ها از فعالیت های تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینکه اقدام جدیدی توسط مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم انجام شده است، اظهار کرد: با این اقدام ما توانستیم توقف های میدان 72 تن را نیز با استفاده از 5 دوربین کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه از ساعت 6 صب الی 9 شب اتوبوس تهران در پایانه حضور دارد، عنوان کرد: با همکاری های انجام شده با سازمان ترافیک توانستیم در هر چهار طرف میدان 72 تن دوربین های ثبت تخلف ساکن را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اینکه تابلوی اطلاع رسانی نصب دوربین ثبت تخلف ساکن نیز در میدان جایگزاری شده است، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی هایی که با پلیس راهور انجام شده است این تخلفات اعمال قانون شده و متخلفین جریمه می شوند.

وی با بیان اینکه اگر اتوبوسی هم در خارج از ایستگاه های مشخص و در میدان توقف داشته باشد جریمه خواهد شد، تصریح کرد: این دوربین ها از ساعت 6 صبح الی 9 شب فعال هستند.

حسینی با اشاره به وجود کیوسک پلیس راهور در میدان 72 تن، یادآور شد: مواردی هستند که افراد پلاک ماشین خود را مخدوش می کنند که در این صورت با اعلام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دوربین ثبت تخلف ساکن در میدان 72 تن

فعالیت دوربین ثبت تخلف ساکن در میدان 72 تن