مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:322022-03-31ورزشي

میزبانی شهرستان های فارس از جشنواره نوروزی ورزش همگانی


رییس هیات ورزش های همگانی فارس گفت: جشنواره نوروزی ورزشی همگانی با شعار نوروز پرنشاط با ورزش همگانی در شهرستانهای فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک فطرت گفت: تعطیلات نوروز  مجالی مناسبی برای کنار هم بودن خانواده هاست و فرصت مناسب جهت دعوت از خانواده های ایرانی به فعالیت های ورزشی است و فارس با دارا بودن  مکان های فرهنگی، تاریخی، توریستی،  اماکن تجاری،  پارک ها و بوستان ها کانون حضور حداکثری مسافران است ، استان پهناور فارس  و فضا های توریستی بسیار جزو استان های جذاب فرهنگی و ورزشی است که با  ورزش و دعوت مردم به فعالیت ورزشی می توان به استراتژی ارزشمند فدراسیون ورزشهای همگانی به برگزاری رویدادهای ورزشی حداکثری و دعوت از مردم به فعالیت های ورزشی دست یافت.

رییس هیات ورزش های همگانی گفت: بدون تردید اجرای این طرح می تواند علاوه بر گسترش روز افزون فرهنگ همگانی شدن ورزش در کشور موجب ایجاد نشاط و امید به زندگی در بین عموم گردد.

وی  گفت:  طرح جشنواره نوروزی ورزشی  در شیراز و تمامی  شهرستان های استان با اهتمام تمام روسای همگانی  شهرستان ها  برگزار می شود.

پاک فطرت در ادامه گفت: مکانهای تفریحی بستر بسیار مناسبی برای اجرای این طرح می باشد و  مکان های پیشنهادی در شهرستان ها بایست  مبلمان شهری مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی شهرستان های فارس از جشنواره نوروزی ورزش همگانی

میزبانی شهرستان های فارس از جشنواره نوروزی ورزش همگانی