مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-31سياسي

نصف شرکت های دانش بنیان فارس به مرحله تولید نرسیده است


رییس سازمان صمت فارس اعلام کرد که بیش از 200 شرکت دانش بنیان در استان وجود دارد که عمدتا در شیراز مستقرند اما متاسفانه حدود 50 درصد از آن ها هنوز به مرحله تولید نرسیده اند.

- حمیدرضا ایزدی پنج شنبه 11 فروردین در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری فارس که با حضور استاندار برگزار شد، با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن شعار تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین که توسط مقام معظم رهبری در سال 1401 نام گذاری شده است، گفت: هر چند اقدامات قابل توجهی در سال های گذشته در زمینه توسعه علم، دانش و فناوری در بخش های مختلف به ویژه در بخش صنعت انجام گرفته است اما متناسب با ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان فارس با این تعداد از دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی و همچنین منابع انسانی متخصص ما نیست.

او افزود: بیش از 200 شرکت دانش بنیان در سطح استان فارس و عمدتا در شهر شیراز دارای پروانه بهره برداری هستند که متاسفانه حدود 50 درصد از آن ها هنوز به مرحله تولید نرسیده اند که در سال جدید به طور ویژه مورد برنامه ریزی و حمایت سازمان صمت و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط و حامی و همچنین توان منحصربفرد بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

ایزدی با اشاره به اهمیت نفوذ دانش و علم و تکنولوژی در بخش تولید، عنوان کرد: تلاش داریم بتوانیم واحدهای صنعتی را راغب کنیم تا دانش بنیان شوند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف شرکت های دانش بنیان فارس به مرحله تولید نرسیده است

نصف شرکت های دانش بنیان فارس به مرحله تولید نرسیده است