مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:022022-03-31اقتصادي

افزایش 191 درصدی اشغال تخت های مراکز اقامتی ثابت گیلان در نوروز


مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ورود بیش از شش میلیون و 344 هزار نفر مسافر به این استان، گفت: نوروز امسال میزان اشغال تخت های مراکز اقامتی ثابت 191 درصد افزای یافته است.

- ، ولی جهانی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از شش میلیون و 344 هزار مسافر از ابتدای مسافرت های نوروزی وارد استان گیلان شده اند، اظهار کرد: این تعداد مسافر از طریق حمل و نقل هوایی و زمینی وارد گیلان شده اند.

وی به رشد 40 درصدی ورود مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به استان گیلان اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از دو میلیون و 697 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان گیلان ثبت شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: با مقایسه آمارهای با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 176 درصدی در زمینه اقامت مسافر در استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و 265 هزار خودرو به استان گیلان از ابتدای مسافرت های نوروزی تاکنون، اضافه کرد: این تعداد ورود در مقایسه با سال گذشته 41 درصد رشد داشته است.

جهانی همچنین به تعداد بازدیدهای انجام شده از موزه ها و اماکن تاریخی استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: 431 هزار و 750 نفر از این اماکن بازدید کرده اند که رشد 68 درصد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 191 درصدی اشغال تخت های مراکز اقامتی ثابت گیلان در نوروز

افزایش 191 درصدی اشغال تخت های مراکز اقامتی ثابت گیلان در نوروز