مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-31ورزشي

مسابقات بین المللی کشتی آزاد « جام موحد و حبیبی » برگزار می شود


مدیرکل ورزش وجوانان مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد و اماملی حبیبی» ازمدال آوران المپیکی استان و کشور به میزبانی آمل خبر داد.

- اظهار داشت: این مسابقات در رشته کشتی آزاد و در رده سنی نوجوانان، دهه سوم اردیبهشت ماه امسال در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی فدراسیون کشتی و هیئت کشتی مازندران، برای برگزاری هرچه باشکوه تر نخستین دوره این مسابقات هم کیفی و کمی، از کشورهای صاحب سبک و مطرح دنیا دعوت نامه ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته مشوق هایی نیز برای حضور تعداد بیشتر تیم های شرکت کننده نیز برای حضور در این جام درنظر گرفته خواهد شد تا مسابقاتی درشان و نام عبدالله موحد و اماملی حبیبی، دو اسطوره تمام نشدنی کشتی مازندران برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در خصوص علت برگزاری مسابقات بین المللی جام عبدالله موحد و اماملی حبیبی به میزبانی شهرستان آمل گفت: با توجه به افتخارات بی نظیری که شهرستان آمل در چند سال گذشته در کشتی برای ایران اسلامی کسب کرده و برند شهر المپیکی کشتی را به خودش اختصاص داده و فراهم بودن شرایط میزبانی در شهرستان آمل، این میزبانی به این شهرستان واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی کشتی آزاد « جام موحد و حبیبی » برگزار می شود

مسابقات بین المللی کشتی آزاد « جام موحد و حبیبی » برگزار می شود