مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-31سياسي

جمهوریخواهان خواستار برگزاری جلسه توجیهی درباره مذاکرات وین شدند


جمعی از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به وزیر خارجه این کشور درباره توافق احتمالی با ایران ابراز نگرانی کرده و خواستار برگزاری جلسه ای در این رابطه شدند.

- به نقل از دیلی کالر، شماری از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور، خواستار ارائه توضیحاتی در مورد مذاکرات وین شدند.

در همین راستا، جیمز کومر عضو ارشد کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا و گلن گراثمن عضو ارشد کمیته امنیت ملی این نهاد، در همراهی با جمعی دیگر از همکاران جمهوریخواه خود، بابت اینکه مبادا دولت بایدن به توافق به زعم آنها سخاوتمندانه تری نسبت به برجام راضی شود، ابراز نگرانی کردند.

آنها ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده و مدعی شدند: گزارش ها درباره مذاکرات در حال انجام با ایران نگرانی های جدی در مورد اینکه چرا دولت آمریکا مایل به تعامل و ارائه دلارهای مالیات دهندگان آمریکایی به کشوری است که با منافع آمریکا مخالف است، ایجاد می کند.

اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان در ادامه می افزایند: به نظر می رسد به جای تشویق تولید انرژی داخلی، دولت به دنبال فراهم کردن دسترسی دوباره ایران به بازارهای بین المللی نفت در ماه های آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوریخواهان خواستار برگزاری جلسه توجیهی درباره مذاکرات وین شدند

جمهوریخواهان خواستار برگزاری جلسه توجیهی درباره مذاکرات وین شدند