مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:222022-03-31سياسي

اجرای پویش بهار خدمت در استان اردبیل


مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: پویش بهار خدمت با هدف خدمت رسانی گروه های جهادی در ایام تعطیلات نوروز در استان اردبیل در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار جهادی در ایام تعطیلات نیز تعطیل بردار نیست و جهادگران به عنوان رزمندگان عرصه مبارزه با فقر و محرومیت، ایام تعطیلات نوروزی را نیز در خدمت مردم هستند.

وی افزود: پویش بهار خدمت، عیدانه خدمت رسانی گروه های جهادی در تعطیلات نوروزی 1401 است که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در حال اجرا است.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: قبل از عید نوروز قرارگاه های جهادی نوروزی در سطح استان تشکیل شد و هماهنگی لازم با گروه های جهادی جهت خدمات رسانی در مناطق هدف مشخص شده انجام گردید و حتی نوروز امسال شاهد حضور گروه جهادی گفتمان ناب تهران نیز در استان هستیم .

اصلانی افزود: عرصه هایی که برای فعالیت گروه های جهادی در نوروزی 1401 مشخص شده بود عرصه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی، خدمات رسانی و کمک مومنانه، بهداشت، درمان و سلامت بود.

وی گفت: با توجه به بارش سنگین برف در شهرستان های گرمی، انگوت ، بیله سوار و مشگین شهر در ایام عید نوروز، خدمات رسانی به روستاییان درگیر برف در این شهرستان ها در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش بهار خدمت در استان اردبیل

اجرای پویش بهار خدمت در استان اردبیل