مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-31سياسي

تصمیم جدی دولت برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در هجدهمین سفر استانی دولت سیزدهم به گلبهار سفر کرده است، - وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مأموریت های جدی وزارت راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن است زیرا دولت برای ساخت مسکن تصمیم جدی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در هجدهمین سفر استانی دولت سیزدهم به گلبهار سفر کرده است، در آغاز سفر خود به این شهر با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

وی سپس در مراسم آغاز عملیات اجرایی هفت هزار و 179 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید گلبهار حضور یافت.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با بیان این که یکی از مأموریت های جدی وزارت راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن است، اظهار کرد: بر اساس قول رییس جمهور و قانونی که مجلس تصویب کرده است، مقرر شد حدود چهار میلیون مسکن ظرف چهار سال ساخته شود.

وی افزود: خوشبختانه در مدت شش ماهی که از فعالیت دولت خدمت گذار می گذرد، ما در شهرها و شهرستان های مختلف کشور شاهد آغاز پروژه های مسکن هستیم.

قاسمی با اشاره به این که 400 هزار نفر برای مسکن در استان خراسان رضوی ثبت نام کردند، عنوان کرد: منابع بانکی و اعتباری خوبی پیش بینی شده است، دولت برای ساخت مسکن تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدی دولت برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه

تصمیم جدی دولت برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه