مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-31اقتصادي

تردمیل خانگی واقعا ارزش هزینه کردن را دارد؟


راهنمای خرید یک تردمیل خانگی به شما خواهیم داد که بتوانید دستگاهی را بخرید که مناسب شما باشد.

- تمرین را شروع کنید.

اما تردمیل چه فایده ای دارد؟ چه نوع تمارینی را می توان با تردمیل انجام داد؟ آیا ممکن است ورزش با تردمیل خطر آفرین باشد؟ این سوالات را در ادامه پاسخ می دهیم و در انتها هم راهنمای خرید یک تردمیل خانگی به شما خواهیم داد که بتوانید دستگاهی را بخرید که مناسب شما باشد.

در ابتدا بیایید تا تصور همگانی که در ذهن شما از ورزش وجود دارد را خدشه دار کنیم! کلاً تصوراتی از ورزش وجود دارد که باعث می شود ورزش کردن را در مقاطع ابتدایی رها کنید.

به فرض مثال ورزش باید حتماً در باشگاه انجام شود و یا تمرین هایی که مخصوص منزل هستند ابتدایی هستند و تأثیری بر بدن شما ندارند یا باور غلطی که عموم مردم حتماً شنیده اند خرید تردمیل یک خرید غلط است و بعد از چند روز استفاده ان را برای همیشه کنار می گذارید.

برای به چالش کشیدن این صحبت ها ابتدا بهتر است از خودتان بپرسید این صحبت ها را از چه کسی شنیدید؟ یک مربی متخصص ورزشی یا فردی که اطلاعات ورزشی خاصی ندارد! آیا از کسی سوال پرسیده اید که صرفاً یک تردمیل خانگی تهیه کرده و استفاده کورکورانه و بدون برنامه و بدون هدفی از دستگاه داشته، در نتیجه تمارین خود را بعد از چند روز رها کرده؟ تمارین در منزل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردمیل خانگی واقعا ارزش هزینه کردن را دارد؟

تردمیل خانگی واقعا ارزش هزینه کردن را دارد؟